Kombinování předmětů má svoji posloupnost. Takže například nelze použít látku na nůž, ale nůž na látku. Pokud kombinace dvou předmětů je možná, ale musí být obrácená posloupnost, nebo část předmětu ještě chybí, Majer na to zareaguje slovem He?.
Ukládejte průběžně hru, je možné někde umřít, nebo něco někde udělat špatně.
Právě stahujete požadovanou hru do vašeho počítače...
Budu moc rád, když danou hru ohodnotíte.
Díky, užívejte si staré hry!
Ještě před slavným Poldou vyšla o pár měsíců dřív méně známá a trochu opomíjená česká adventura Horké léto. Roku 1998 ji vytvořilo neznámé studio Maxon. Později vyšly ještě dvě pokračování, na kterých pracovalo studio Centauri Production.
"Jsem obyčejnej kluk. Kluci mi říkaj Rambo a holky kreténe. Jinak jsem Majer, Honza Majer." Tak se představí v úplném úvodu hlavní protagonista, za kterého po zbytek hry budeme hrát. Jeho otec je profesor botaniky a vydá se spolu se svou rodinou, včetně Honzy, na jeden ostrov v Pacifiku studovat místní flóru. Rodina je však zajata domorodými lidožrouty, a tak je Honza, který se zrovna schovával před prací v pralese, musí zachránit.
Jedná se o klasickou adventuru, ve které ovládáte hlavní postavu na herní obrazovce, berete předměty, kombinujete je, mluvíte s ostatními lidmi a řešíte hádanky. Ovládá se trochu netradičně. Levé tlačítko myši slouží na pohyb nebo prohlížení, ale většina akčních úkonů se dělá pravým tlačítkem. Jako první adventura měla profesionální český dabing. No, profesionální... On totiž všechny postavy naimitoval známý bavič Zdeněk Izer.
Hra je naprogramovaná pro MS-DOS v rozlišení 640x480 a obsahuje 43 herních obrazovek. A proč je vlastně ve stínu mnohem slavnějšího Poldy? Pro mě je to hned několik faktorů. Hlavní postava je krajně nesympatická, prostředí neni tolik detailní a nepřidá ani o chlup horší grafika a jednohlasý dabing. Přesto si myslím, že si Horké léto zaslouží stát vedle Poldy, protože tady byl dřív a v ničem zásadně nezaostává.
Vyšlo ještě před Poldou, profesionální český dabing, humor - někdy až za hranou.
Nelogické používání předmětů, nesympatická hlavní postava, slabší grafika.